Breaking
Loading...

Find us on Facebook

Home » » Mustafa Pektemek: ‘Takım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum’

Mustafa Pektemek: ‘Takım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum’

Mustafa Pektemek: ‘Takım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum’



Futbolcumuz Mustafa Pektemek, Tottenham maçında galibiyet golümüzü atan Cenk Tosun’un kendisi için yaptığı jest hakkında BJK TV’ye konuştu.

Futbol Takımımız, UEFA Avrupa Ligi C Grubu son maçında Tottenham’ı 1-0 ile geçerken futbolcularımız, Trabzonspor maçında talihsiz bir sakatlık yaşayan Mustafa Pektemek’i unutmadı.

Takımımıza galibiyeti getiren golü kaydeden Cenk Tosun, gol sevincini Mustafa Pektemek’in formasını havaya kaldırarak yaşadı.

Futbolcumuz Mustafa Pektemek, Cenk Tosun’un yaptığı jest hakkında BJK TV’ye açıklamalarda bulundu ve şunları söyledi:

“Gerçekten çok duygulandım ve mutlu oldum. Bir an önce iyileşip arkadaşlarımın arasına dönmek istiyorum. Yapmış oldukları jest için arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Odd Themes - All Rights Reserved