Breaking
Loading...

Find us on Facebook

Home » » Yaşayan tek takım şairi; Beşiktaş’ın şairi!

Yaşayan tek takım şairi; Beşiktaş’ın şairi!

Yaşayan tek takım şairi; Beşiktaş’ın şairi!

Beşiktaş Dergisi, Türkiye mizahının öncü isimlerinden Vedat Özdemiroğlu ile çok keyifli bir röportaj gerçekleştirdi.



Gerek Beşiktaş sevgisi gerekse de farklı bir komedi anlayışıyla bir hayli sevilen, aforizmalarıyla ekol olan Vedat Özdemiroğlu, Twitter daha yokken tweet atan, kendini bildi bileli yazan, üreten ve güldüren Beşiktaş’ın şairi... Özdemiroğlu’nun röportajından satırbaşları:

“Arabam ve ehliyetim olmadığı için hep İnönü’ye yakın noktalarda oturdum. Barbaros Bulvarı, Gümüşsuyu, Topağacı, şimdi de Galata... Mabede yürüyüş mesafesinde olmak çok mutluluk verici geliyor bana.”

“100. yılda Beşiktaş şampiyon olduğunda Lucescu için bir şiir yazdım. Hatırlarsanız Lucescu ‘dağınık, pardösüsü kırışık, kendisine bakmıyor falan...’ diye eleştirilirdi. Ama o dağınık diye hor görülen adam gerektiğinde saha kenarına gelen futbolcusunun terli sırtına maç sonunda o buruşuk pardösüyü de koyabiliyordu. Ben de o elitist yazarların kibirinden yola çıkarak şöyle yazmıştım: ‘Bırak pardösün buruşuk olsun, sen onu koyacak terli bir sırt bulursun.’ ”

“Fikret Orman’ın Bilic ve sonrasındaki takımımızın transfer seçimi, bunlar güzel işler... Demba Ba’nın her secdeye gidişinde Beşiktaş’a ve Allah’a dua ediyorum. Takımımızın arkadaşlığı, sahada ortaya koyduğu ruh çok hoşuma gidiyor. Necip, Veli Kavlak, Oğuzhan, Olcay gibi lejyoner ruhlu yetenekli, pırıltılı arkadaşların takımda olması gurur verici.”

“Futbol çok büyük bir zeka oyunudur; Beşiktaşımız’ın taraftarı da beni her zaman besleyen bir damar olmuştur, içindeki bazı anekdotlar çok esin kaynağı olmuştur bana... Yani bir Sergen’i düşünsenize; “Niye koşmuyorsun” denildiğinde “Yoruluyorum” diye cevap veriyor (gülüşmeler). Stand up gösterilerimde anlatıyorum bunları. Dünyanın hiçbir yerinde böyle bir mizahi zeka olduğunu düşünmüyorum.”

Röportajın tamamını Beşiktaş Dergisi Mart sayısında okuyabilirsiniz...
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Odd Themes - All Rights Reserved