Breaking
Loading...

Find us on Facebook

Home » » Yeni Transferimiz Alexander Milosevic Tesislerimizi Gezdi

Yeni Transferimiz Alexander Milosevic Tesislerimizi Gezdi

Alexander Milosevic: ‘En Büyük Beşiktaş’

Yeni transferimiz Alexander Milosevic, BJK Nevzat Demir Tesisleri’ni gezdi ve BJK TV’ye özel açıklamalarda bulundu.
http://www.youtube.com/watch?v=QfyeIPdryxk
Bugün öğle saatlerinde İstanbul’a gelen yeni transferimiz Alexander Milosevic, BJK Nevzat Demir Tesisleri’ni gezdi ve futbolcularımızla tanıştı.


Yeni transferimiz tesislerimizde futbolcularımız Atınç Nukan ve Ümit Karaal ile tanıştı ve bir süre sohbet etti.

BJK Nevzat Demir Tesisleri personeliyle de tanışan Alexander Milosevic, tesisimizi gezdi ve bilgi aldı.

Futbol Takımımızda giyeceği 4 numaralı formayı giyen ve kartal pozu veren Alexander Milosevic, duygularını BJK TV ile paylaştı.

Çok büyük bir kulübe geldiğini belirten Milosevic, Beşiktaşımızda büyük başarılar elde etmek istediğini söyledi.
Beşiktaşımızdan transfer teklifi aldığında çok heyecanlandığını dile getiren Milosevic şunları söyledi:
 “Ailemle konuştuktan sonra kararımı verdim. Çok mutluyum.

4 numara benim için harika. Taraftarlarımızın bana verdiği desteğin karşılığını bu forma ile en güzel şekilde vermek istiyorum.

İstanbul dünyanın en güzel şehirlerinden biri. Geçtiğimiz sezon İstanbul’da Türk milli takımına karşı maç yapmıştım. Kendi kendime futbolcuların oynaması gereken bir şehir demiştim.”

Yeni transferimiz Alexander Milosevic sözlerini Türkçe olarak ‘En büyük Beşiktaş’ diyerek noktaladı.
Fotoğraf: Yaşar Dündar
Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. Odd Themes - All Rights Reserved